سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
3دوزینگ پمپ شیمیایی Blackstone 1.5 L/h - BL1.5-2305007275610110
2دوزینگ پمپ شیمیایی Blackstone 10.8 L/h - BL10305007275910110
1CO2 متر پرتابل مدل 77535 CO2/°C/RH3060019762800000001280000000
بستن

تحقیقات جدید در مورد داروهای دیستروفی عضلانی


تحقیقات جدید در مورد داروهای دیستروفی عضلانی

مقدمه :

دیستروفی عضلانی یک اصطلاح است که طیف وسیعی از شرایط ناتوان کننده عضلات را توصیف می کند.

علت چندین نسخه از این بیماری جهش ژن هایی است که به محافظت و تعمیر الیاف عضلانی کمک می کنند. به عنوان مثال، جهش در ژن DMD باعث ایجاد دیستروفی عضلانی دوشن یا بکر می شود. آنها می توانند تولید دیستروفین، یک پروتئین ضروری برای سلامت عضلات را از بین ببرند یا به طور قابل توجهی کاهش دهند.

اگرچه برای هر نوع MD معالجه وجود ندارد، اداره غذا و داروی ایالات متحده، اداره داروسازی اروپا و سایر سازمان های نظارتی درمانهایی را تصویب کرده اند که علائم را در بر می گیرند. دانشمندان همچنان در توسعه درمان ها کار می کنند.

Exondys 51


Exondys 51 etteplirsen اولین درمان MD بود که برای تصویب FDA در سپتامبر سال 2016 تأیید شد. مجوز مشروط شامل بیماران DMD که بیماری آنها ناشی از جهش خاص است.

درمان هنوز در اروپا تصویب نشده است، اگر چه توسعه دهنده آن، Sarepta Therapeutics، درخواست تصویب مجوز برای تصویب آن در دسامبر 2016 را ارائه کرده است. این شرکت منتظر تصمیم در اواخر سال 2017 خواهد بود.

Exondys 51 که هدفش تسریع پیشرفت DMD است، به بدن کمک می کند تا یک نسخه کارآمد از پروتئین دیستروفین را به جای یک محصول غیر قابل انعطاف تولید کند. درمان تنها در بیماران مبتلا به جهش انجام می شود که می توانند با برطرف کردن اگزون اصلاح شوند. Exons بخش هایی از DNA ژن هستند که برای پروتئین هایی که ژن تولید می کنند کدگذاری می شود. با DMD، برخی از اگزون ها از دست رفته، جلوگیری از تولید دیستروفین. Exondys 51 مشکل را برطرف می کند.

آزمایشات بالینی نشان داده اند که Exondys 51 بی خطر است و بیماران آن را به خوبی تحمل می کنند. Sarepta انجام محاکمه PROMOVI فاز 3 (NCT02255552) در 39 سایت در سراسر ایالات متحده برای ارزیابی اثربخشی Exondys 51 است.

Translarna

Translarna (آتالوران) انواع خاصی از DMD و BMD را درمان می کند. رگولارهای اروپایی آن را تأیید کرده اند، اما هنوز مجوز U.S. را دریافت نکرده اند

PTC Therapeutics تولید Translarna، که به افراد با جهش ژن DMD خاص کمک می کند تا یک نسخه قابل اجرا از دیستروفین تولید کند. هدف این است که کمک کند تا پیشرفت بیماری را کند کند.

تصویب رگولاتورهای اروپایی بر اساس یک کارآزمایی بالینی فاز 2/3 (NCT00592553) بود که نشان می دهد 48 هفته از Translarna ممکن است باعث کاهش توانایی بیماران برای ترک راه رفتن در مقایسه با پلاسبو شود.

PTC Therapeutics یک محاکمه هدایت کننده (NCT02369731) است که به درخواست رگولاتورهای اروپایی در زمینه ایمنی و کارآیی طولانی مدت Translarna است. این شرکت در حال استخدام شرکت کنندگان برای تحصیل در اتریش، فرانسه، آلمان، اسرائیل و سوئد است.

اهمیت دادن به علائم DMD


Emflaza  deflazacort علائم DMD را در بیماران 5 ساله و بالاتر درمان می کند. FDA فیزیوتراپی Marathon را در فوریه 2017 تایید کرد.

تاکید بر این است که دانشمندان یک دارو پیشگیرنده کورتیکواسترویید می نامند. این بدان معنی است که بدن آن را به یک کورتیکواستروئید فعال یا یک عامل ضد التهابی تبدیل می کند.

دقیقا چگونه درمان در DMD کار می کند ناشناخته است. آنچه دانشمندان می دانند این است که دارای اثر ضد التهابی است، باعث کاهش آشفتگی و آسیب های ناشی از سیستم ایمنی بدن می شود که به بافت های سالم حمله می کند.

چند عارضه جانبی شدید می تواند مانع استفاده طولانی مدت کورتیکواستروئیدها شود. محققان ماراتن در یک کارآزمایی بالینی فاز 3 (NCT01603407)، اثرات مثبت کورتیکواسترویید پردنیزون را با عوارض جانبی کمتری پیدا کردند.


این مطالب توسط سایت دیستروفی نیوز منتشر شده است  یک وب سایت کاملا خبری است  و اطلاعاتی در مورد بیماری مختلف دارد . این سایت توصیه، تشخیص، یا درمان را ارائه نمی دهد. این محتوا  جایگزین مشاوره پزشکی، تشخیص و یا درمان نیست . همیشه در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در رابطه با شرایط پزشکی باشد از پزشک یا سایر متخصصان واجد شرایط سلامت خود مشاوره بگیرید.

منبع : سایت خبری دیسترفی musculardystrophynews.com ترجمه سایت ایران صنعت
برچسپ : تحقیقات جدید در مورد داروهای دیستروفی عضلانی ، دیسترفی عضلانی ، داروهای دیسترفی عضلانی

گرد آورنده : irsanat.com :( محمدرضایی )
تاریخ ارسال :  1397/6/25     
تعداد مشاهده :4071
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : تازه های پزشکی


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 105
تاریخ :1403/2/20
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.